F.A.Q.

 

 

Poniżej lista najczęściej zadawanych pytań. 

 

 

1. Czy istnieje możliwość reklamacji, zwrotu zakupionego produktu?

Klient ma prawo do zwrotu bez podawania przyczyny pod warunkiem, że produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony.

Gwarantujemy zwrot kwoty odpowiadającej wartości produktu - pieniądze Klient otrzymuje przelewem bankowym.

 

2. Czy wysyłacie paczki za pobraniem?

Tak, oczywiście. Wysyłka za pobraniem jest jedną z najczęściej wybieranych form zapłaty. 

W ten sposób nie musimy robić przelewu, czy posiadać konta w banku. 

Za zamówione produkty zapłacimy listonoszowi lub kurierowi przy dostawie. 

Koszt przesyłki to 18 zł kurierem GLS i 15,50 zł pocztą.

 

3. Jakie formy płatności oferuje wasz sklep?

Mając na uwadze bezpieczeństwo i wygodę każdego kupującego udostępniliśmy kilka form płatności. 

- szybkie płatności internetowe - dostępne dla najpopularniejszych ofert. 

- Przelew na rachunek bankowy

- Wysyłka za pobraniem (płatne przy dostawie kurierowi / listonoszowi)

- Odbiór osobisty w jednym z naszych sklepów

 

Szczegóły na stronie PŁATNOŚCI

 

4. Dlaczego dostałem produkt który wygląda zupełnie inaczej niż na stronie?

Dokładamy wszelkich starań, aby fotografie na stronie PowerX.pl prezentowały towar dokładnie taki, jaki Państwo otrzymają podczas dostawy.

W niektórych przypadkach mogą Państwo zaobserwować różnice wynikające z następujących powodów:

1. Różnica gramatury. Ze względu na to, że produkty o różnej wadze mogą mieć załączone zdjęcie produktu o jednej -  kształt i proporcje opakowań mogą się różnić. 

Przykładowo wszystkie produkty mogą mieć zdjęcie opakowania 200 gram, które będzie wyglądać troszkę inaczej w przypadku produktu 400 gram (puszka może być wyższa, węższa, szersza itp.).

Trec Saw 200g i 400g

2. Różnica partii. Ze względu na częste zmiany grafiki opakowania, może zdarzyć się, że fotografia będzie się różniła od otrzymanego produktu. Dotyczy to tylko i wyłącznie szaty graficznej. Skład oraz produkt dalej jest ten sam. .

 

Trec clenburexin

 

 

5. Ile muszę czekać na przesyłkę? 

Większość przesyłek realizujemy w ciągu 24 godzin, więc składając zamówienie najczęściej dociera ono do klienta na następny dzień (dotyczy przesyłek kurierem GLS).

Jeżeli zależy Ci na szybkiej i pewnej przesyłce wybierz jako formę dostawy kuriera GLS

W niektórych przypadkach wysyłka / dostawa może się opóźnić o czym staramy się od razu poinformować klienta. Przyczyny opóźnień:

- brak pożądanego smaku na magazynie - systematycznie uzupełniamy stany magazynowe jesteśmy jednak uzależnieni od dostaw producenta dlatego też realizacja zamówienia w sporadycznych przypadkach może wydłużyc się do 2-3 dni roboczych.

W przypadku braku wybranego smaku, skontaktujemy się z Toba i zaproponujemy zamianę, bądź poinformujemy o opóźnieniu. 

opóźnienie w dostarczeniu przez kuriera / pocztę – powodem może być błędny adres bądź numer telefonu co uniemożliwi kurierowi skontaktowanie się klientem. 

W przypadku braku przesyłki po 2-3 dniach od wysłania (o czym informujemy mailowo) proszę zgłosić się do nas, a ustalimy przyczyny opóźnienia. 

 

6. Dostałem uszkodzoną przesyłkę! 

Wszystkie przesyłki które pakujemy są zabezpieczone w sposób odpowiedni do transportu. 

Jeżeli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu jest to wina przewoźnika.

Przesyłka zostanie zareklamowana pod jednym warunkiem:

W momencie odbioru przesyłki każdy klient zobowiązany jest sprawdzić jej stan. 

Jeżeli stwierdzone zostanie uszkodzenie należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody. 

Reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłki podczas transportu rozpatrywane są tylko na podstawie spisanego protokołu (podpisanego przez kuriera i klienta).

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel